Pozycjonowanie Wrocław

Witamy Państwa na naszej stronie internetowej.
Skoro trafili Państwo w to miejsce, oznacza to, że potrafią Państwo docenić potęgę internetu jako najskuteczniejszego narzędzia marketingowego ze wszystkich dostępnych. Zapraszamy na wspólną wycieczkę po naszym świecie.

KIM JESTEŚMY I CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

Jesteśmy firmą z Wrocławia, która już od wielu lat stara się wspomagać firmy w niełatwym zadaniu, jakim jest zaistnienie w przestrzeni wirtualnej. W początkowej fazie naszej działalności zajmowaliśmy się tworzeniem stron www, co z resztą robimy do dziś. Bardzo szybko jednak zrozumieliśmy, że nawet najlepiej zaprojektowany serwis internetowy jest kompletnie bezużyteczny jeżeli nie wie o nim dostatecznie duża liczba osób. Dlatego w trosce o interesy naszych klientów, nasza oferta bardzo szybko powiększyła się o pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach.
Nasz zespół tworzy grupa najlepszych specjalistów w swojej branży, która jest w stanie stawić czoła każdemu, nawet pozornie niemożliwemu do realizacji, zadaniu. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak dynamicznie zmienia się marketing w wyszukiwarkach internetowych. Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby następujące zmiany nigdy nie wyprzedziły naszej wiedzy, wszystko po to, żeby określenie „najlepsi w branży” było faktem, a nie jedynie naszym życzeniem.

CZYM JEST POZYCJONOWANIE I JAKĄ ROLĘ SPEŁNIA W MARKETINGU INTERNETOWYM?

Czy wiesz, że zdecydowana większość użytkowników internetu skupia się wyłącznie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania? Wiele witryn i serwisów, które nigdy się na niej nie pojawiły, przestało istnieć tak samo szybko, jak się pojawiło. Pamiętaj, że sam fakt posiadania strony www nie wystarczy do podboju wirtualnego świata, żeby było to możliwe, należy poinformować o tym fakcie wszystkie zainteresowane osoby. Tylko jak to zrobić? Telewizja? Radio? Nie! Wszystko czego potrzebujesz, to wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania!
Pozycjonowanie jest szeregiem działań, które zmierzają do umieszczenia danej witryny na czołowym miejscu w wynikach, które po wpisaniu słowa kluczowego, np. związanego z profilem Twojej działalności, wyświetla Google.
Dlaczego obecność w pierwszej 10 jest tak bardzo istotna? Dane statystyczne jasno pokazują, że ponad 53 proc. wszystkich wejść na strony w internecie, następuje bezpośrednio z wyszukiwarki Google. Wystarczy to sobie wyobrazić – potencjalny klient wpisuje interesującą go frazę i już po chwili ma przed oczyma odnośnik prowadzący wprost do Twojej strony. Bądźmy szczerzy – firmy, które nie doceniają potęgi pozycjonowania, robią swojej konkurencji największy prezent, jaki tylko mogą. Zadaj sobie jedno pytanie – czy Twoja firma może sobie pozwolić na przekazywanie swoich wszystkich klientów konkurencji? Odpowiedź na to pytanie jest oczywista, prawda? Więc teraz zdaj sobie sprawę z tego, że utrzymując się z dala od pierwszej dziesiątki, to właśnie robisz. W czasach niezwykle silnej konkurencji rynkowej, reklama w internecie nie może być traktowana jako luksus i ciekawostka, dziś jest to już po prostu konieczność. Każdego dnia miliony osób korzysta z wyszukiwarki Google i możesz mieć pewność, że Twój target także zalicza się do tej grupy.
Pozycjonowanie to bez wątpienia najskuteczniejsza i zarazem jedna z najtańszych form reklamy w internecie. Jej niebywałą skuteczność doceniły już tysiące firm, najwyższy czas abyś do nich dołączył.

Nowatorskie tworzenie stron www

Nowatorskie tworzenie stron internetowych jest zawsze na czasie. Strona internetowa, to już nie tylko prosty tekst w byle jakiej szacie graficznej. Dziś, aby strona była popularna i oblegana musi ona na siebie zwracać uwagę nie tylko treścią, ale także swoją formą. Warto używać wszelkich innowacji i nowoczesnych rozwiązań, które są dostępne w Internecie i tworzyć takie serwisy, które będą bogate w pliki multimedialne, a także inne rozwiązania, które przykuwają uwagę internautów. Należy zaznaczyć, że tworzenie stron internetowych odbywa się przy pomocy wyspecjalizowanych firm oferujących usługi z tego zakresu. Projektowanie stron internetowych często jest nie lada wyzwaniem dla zaawansowanych i wyspecjalizowanych programistów oraz grafików, którzy wylewają siódme poty, aby strona internetowa wyglądała jak najbardziej atrakcyjnie i były zawarte na niej wszelkie treści merytoryczne. Nie jest to takie łatwe i wystarczy tylko rozejrzeć się po internetowych korytarzach, aby dostrzec ile w nich kolorytu i efektów, które są naprawdę efektowne i godne uwagi. Żeby wybić się ponad to tworzenie stron internetowych powinno być konkurencyjne.

Nowoczesne tworzenie stron WWW wykorzystuje dla swoich potrzeb wszelkie zaawansowane skrypty, które oferują przeróżne rozwiązania i funkcje, o których kiedyś nawet nie śniło się programistom. Grafika nie jest już toporna i prostacka. Serwisy i portale internetowe przybierają przeróżne, często dziwaczne kształty i formy – wszystko po to, aby przyciągnąć uwagę przeciętnego internauty, który jest targetem na rynku. Wiadomo, że tworzenie stron WWW skupia się na tym, aby strona internetowa była po pierwsze poprawna pod względem wymagań treściowych, ale przede wszystkim powinna być ona także widoczna. Jeśli wszelkie informacje zawarte na stronie będą poprawne i zgodne z założeniami klienta, jednak będą opakowane w nieatrakcyjny sposób, to nic nie będzie w stanie przyciągnąć klientów z przypadku. Sytuacja ma się analogicznie do reklam tradycyjnych, które są jak najbardziej barwne i starają się zwracać na siebie uwagę. Taka także powinna być strona internetowa, dlatego tworzenie stron WWW musi być zaawansowane i jak najbardziej skuteczne.

Proste foldery z reklamami widzimy praktycznie wszędzie: w bankach, w biurach podróży, w szkołach językowych. Jest to bardzo prosta forma przekazu, która dostarcza potencjalnemu klientowi informacji na temat prowadzonej przez daną firmę działalności. Na pewno takie formy reklamy są potrzebne i działają dosyć doraźnie. Wiadomo, że foldery z reklamami są zawsze chętnie drukowane w dużej ilości i rozsyłane w dużą ilość miejsc, aby powiększyć zainteresowanie naszą działalnością. Niekiedy jednak potencjalny cel mija się w ogóle z sensem. Nie warto dostarczać na przykład foldery pod kościół, które reklamują studio tatuażu. Wiadomo, że wszelkie działania powinny zostać zanalizowane pod względem potencjalnych odbiorców. Najlepiej zawęzić grupę odbiorców do grona, które będzie najbardziej zainteresowane naszymi produktami i usługami. Warto się nad tym zastanowić i wybrać jak najlepsze miejsce na kolportaż folderów, gdyż foldery powinny wędrować w dobre ręce, bo tylko wtedy mają one w ogóle szansę na zainteresowanie.